Het is bijna zover!

18 november 2015 - Elshout, Nederland

HET IS BIJNA ZOVER!!!, over enkele weken begin ik aan mijn avontuur. Het kriebelde altijd al wel om te gaan reizen, maar nooit heb ik dit doorgezet.Tot dat ik in het voor jaar een reisorganisatie vond waarbij je in groepen op reis gaat. Zo heb je altijd iemand achter de hand, en is er veel voor je geregeld. Dit leek me een fijn idee omdat ik niet bekent ben met reizen, en het te spannend vond om helemaal alleen te gaan zonder te weten waar ik terecht zou komen.
Hierin kun je zelf beslissen welke acitiviteiten je gaat doen. Na een skype gesprek te hebben gehad en veel erover nagedacht te hebben besloot ik afgelopen mei om de knoop door te hakken, spannend en leuk tegelijk!:)
Ik vertrek op 2 januari voor een maand naar Thailand, daarna voor een maand naar Bali. Daarna zie ik wel hoe het gaat lopen.
In mei leek het nog zo ver weg, daarom heb ik gelukkig de afgelopen maanden de tijd gehad om aan het idee te wennen, alles op mijn gemak te kunnen regelen.Nadat ik had besloten om op reis te gaan, zijn hier twee mensen langs geweest die met mij hun verhalen hebben gedeeld, over Thailand en Bali. Super gaaf! Ook ben ik nog bij mijn twee ooms in Antwerpen geweest, hier kreeg ik ook erg leuke verhalen te horen en goede tips. Zij reizen al heel veel jaar, en zijn echte levensgenieters, heerlijk om te zien.

Volgende week mijn laatste vaccinatie halen en dan ben ik er zo goed als klaar voor.
Nu nog hopen dat het goed gaat komen met mijn engels , maar daar wordt aan gewerkt...;-) Ik zal hier vanaf januari verhalen op schrijven, om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen.  Dus als je zin hebt, kun je het lezen!:-)

Tot januari!!

1. Moeders:
    18 november 2015
    Mooi geschreven Krissie, begint inderdaad te korten, ook bij mij begint het nu te kriebelen nu je met je blog begint.
    Ik hoop dat het de reis van je leven wordt, maar daar ben ik niet bang voor! dikke kus. ...
  2. Korrie Pulles-Elshout:
    18 november 2015
    Hé, krissie, wat knap dat je dit gaat doen! Het zal je heel goed bevallen, dat denk ik zeker. Ik ga je helemaal volgen hoor! Ik zie je nog, lieve groetjes van korrie.
  3. Manon:
    24 november 2015
    You can do this
  4. Jan en Jan:
    30 november 2015
    Succes met de laatste voorbereidingen
  5. Korrie Pulles-Elshout:
    1 januari 2016
    Hoi krissie, het is nu 1 januari, morgen vertrek je, spannend!
    Hele goede reis.
    groetjes van korrie
  6. Jan en Jan:
    1 januari 2016
    Goeie reis Krissie!
  7. Lianne van Zon:
    3 januari 2016
    Ha Krissie!
    Gaaf dat ik je op deze manier kan volgen!! Hopelijk heb je een goede reis gehad naar Bangkok en ben je veilig geland.
    Wat een avontuur zeg! Superknap dat je dit gaat doen en ik weet echt voor 300% zeker dat het een van je mooiste reizen ooit gaat worden! In t begin misschien wat spannend, maar heerlijk om zo uitgebreid de tijd te hebben om twee prachtige landen te ontdekken. Mooie natuur, lekker eten, veel te doen, lieve mensen, en t enige wat jij hoeft te doen is genieten!
    Maak er wat moois van!

Wij houden een oogje in t zeil bij Stijn en ik zal proberen de reiskriebels bij hem ook wat aan te wakkeren ;).

Veel liefs, Lianne

Ps. Wij zijn net een paar dagen terug uit Bali: het is er echt geweldig! Als je daar nog meer over wilt weten, mail me maar!
  8. Geraldine:
    4 januari 2016
    Ha Krissie,

We hopen dat je een goeie reis hebt gehad en over je jetlag heen bent. We hopen dat we snel iets van je kunnen lezen of zien (alleen op foto haha)

Groetjes, xxx en geniet ervan!

De buren
  9. Moeders:
    4 januari 2016
    Ja, dat hoop ik ook Geraldine, maar ik denk dat ze echt vakantie heeft haha